Satariel - 2008-02-12 22:29:33

Przyjacielski Rapier   
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +10, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 18, SIŁA: 4
Cena sprzedaży: 1 450 PLN




Rapier Trafienia   
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +10, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 20
Cena sprzedaży: 2 400 PLN


jak narazie tyle ale bedzie lepiej jetem dobrej mysli

CiTorro - 2008-02-14 18:28:42

Rapier Sekty
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +15, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2
Wymagania: POZIOM: 17, ZWINNOŚĆ: 15, SIŁA: 3

djrazor - 2008-02-14 23:34:34

Znalazłem dziś na wyprawie Oszczep
   
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 30 - 50
Cechy: ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 21, WIEDZA: 19
Cena sprzedaży: 8 750 PLN       


Kurtka Gwardzisty    ZAMKNIJ
   

    Zbroja
Obrona: 10
Cechy: obrażenia wszystkich broni +5, obrona +5
Wymagania: SIŁA: 14, POZIOM: 10
Cena sprzedaży: 7 500 PLN

Satariel - 2008-02-15 06:58:30

Kryształowy Nóż   
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Cena sprzedaży: 1 400 PLN

moje ostatnie znalezisko

Mor - 2008-02-15 21:24:38

Chwalić się nie będę ciekawymi przedmiotami, bo popsuję wam zabawę z ciekawymi zabawkami ( podpowiedź - istnieją zestawy przedmiotów: Hełm, Spodnie i Zbroja lub Amulet i Dwa Pierścienie jednakowego typu nawzajem wzmacniają swoje działanie )

Satariel - 2008-02-16 21:32:59

Dobry Topór dwuręczny   
   
   
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 30 - 60
Cechy: Trafienie -7, szansa trafienia krytycznego +17 %
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 30
Cena sprzedaży: 6 375 PLN

CiTorro - 2008-02-18 18:38:08

Opiekuńcza Maczuga Mocy
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 24 - 39
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, PKT ŻYCIA +20 %, -250 litrów krwi / h, obrażenia broni +9
Wymagania: SIŁA: 21, POZIOM: 19
Cena sprzedaży: 5 250 PLN

Szybki John - 2008-02-20 20:12:02

a czy ktos znalazl jakis dobry przedmiot? chodzi mi o przedmiot majacy w nazwie slowo "dobry" np. Dobry Glock?


Przyjacielska Pałka Mocy    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 8
Cena sprzedaży: 1 900 PLN


Demoniczny Nóż    ZAMKNIJ
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 11 - 12
Cechy: Trafienie +5, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci, PKT ŻYCIA -7 %
Wymagania: POZIOM: 19, WIEDZA: 15
Cena sprzedaży: 17 650 PLN

Satariel - 2008-02-21 07:48:51

spójrz wyzej ja np dobry topór

Szybki John - 2008-02-21 18:28:13

Dobry Kask    ZAMKNIJ
   
   
Hełm
Obrona: 5
Cechy: -
Wymagania: SIŁA: 6
Cena sprzedaży: 375 PLN

i to ma byc dobry kask??!! zenada

CojoJavier - 2008-02-22 10:51:45

W koncu ja znalazlem cos godnego uwagi:)

Dobry oszczep
Bron dystansowa dwureczna

obrazenia:   45-75
ilosc atakow na runde:  3
wymagania:  poziom 27 wiedza 24
cena sprzedazy:  13125 pln


Napromieniowana Maczuga
Broń biała dwuręczna


Obrażenia: 25 - 40
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +17 %, PKT KRWI -5 %, SIŁA +3, ODPORNOŚĆ -10, obrażenia broni +10, -10 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
Wymagania: SIŁA: 20, POZIOM: 7, ZWINNOŚĆ: 6
Cena sprzedaży: 5 750 PLN


Przyjacielski Rapier Odwagi
Broń biała jednoręczna


Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +10, CHARYZMA +6, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %, ZWINNOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 24, ZWINNOŚĆ: 18, SIŁA: 4
Cena sprzedaży: 4 450 PLN


Dobra Antyczna Maczuga
Broń biała dwuręczna


Obrażenia: 34 - 56
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +11 %, ZWINNOŚĆ +23, obrażenia broni +11
Wymagania: SIŁA: 27, POZIOM: 10
Cena sprzedaży: 9 000 PLN

DarthMaul - 2008-02-25 08:48:30

Wzmacniająca Pałka
       
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 8
Cena sprzedaży: 1 600 PLN
-------------------------------------------------------------------------------
Przyjacielska Pałka
       
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8
Cena sprzedaży: 650 PLN
-------------------------------------------------------------------------------

Blade_wieczny_lowca - 2008-02-25 22:22:32

Krótki łuk Dalekiego zasięgu
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 26 - 30
Cechy: Trafienie +13, ilość ataków na rundę: 2, SIŁA +2, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 13, WIEDZA: 17, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 8
Cena sprzedaży: 3 100 PLN



Runiczna Koszulka
Zbroja
Obrona: 17
Cechy: SZCZĘŚCIE +5, obrona +15
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 20
Cena sprzedaży: 22 900 PLN

nawet fajna rzecz :D kilka razy mnie uratowała :D


Strzelba   

Obrażenia: 20 - 60
Cechy: Trafienie +10, szansa trafienia krytycznego +25 %, ignoruje 1/2 obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 20
Cena sprzedaży: 19 000 PLN


dobra sprawa ale nie bede mugł jej jeszcze długo uzywac :((

Szeroki Miecz dwuręczny
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 38 - 48
Cechy: Trafienie +7, szansa trafienia krytycznego +13 %, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 30
Cena sprzedaży: 10 000 PLN

czarna_wdowa(akademia) - 2008-02-28 12:20:04

Kusza



 

Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 20 - 40
Cechy: ilość ataków na rundę: 2, szansa trafienia krytycznego +8 %, ignoruje 15 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 24, WIEDZA: 22
Cena sprzedaży: 6 000 PLN


Jeszcze chwilkę będę musiała poczekać zanim z niej skorzystam  :(

Satariel - 2008-02-29 08:22:53

Zwinny Rapier   

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +10, ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 22, ZWINNOŚĆ: 20
Cena sprzedaży: 10 900 PLN

czarna_wdowa - 2008-03-06 10:03:41

NAPROMIENIOWANY ŁOM

Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 30 - 45
Cechy: Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +19 %, PKT KRWI -5 %, SIŁA +3, ODPORNOŚĆ -10, obrażenia broni +10, -10 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 6

Fajna rzecz, ale minusem jest,że po każdej rundzie zabiera 10 pkt życia, akurat u mnie. Efekt jest niezły:good: już sprawdziłam :D

www.jaizdrowie.pun.pl www.le-artysci.pun.pl www.asgslask.pun.pl www.tibia22.pun.pl www.crashday-pbf.pun.pl